Kallt.

Igår kväll var det kallt vill jag lova. Vi åkte från farmor och farfar mitt i natten (kommer inte ihåg vad klockan var) och här hemma hos mig var det -18 grader ^^''

Idag tillbringade jag halva dagen i stallet. Åkte dit vid 11.00 (åt frukost 09.30) och var där till 16.15... Åt ingenting under hela dagen, var hyffsat slut när jag kom hem vill jag lova ^^''
Skrittade ut på Xet. Först gick han riktigt sakta, haltandes, framåt ibland. Efter att vi kommit över vägen så gick han på lite bättre och fortare. När vi var 10 meter från 30-skyltarna vilket var vårt mål och där vi skulle vänta, så började han halta värre. Hoppade av och började gå hemåt med honom. Han gick ganska sakta hemåt, han gick inte ens så pass snabbt att han gick förbi mig... När vi kommit halvvägs tillbaka så började han plötsligt gå snabbare, och såhär efteråt har jag kommit i underfund med att det kanske var en liten mini snöstylta som gjort det.

Sedan var det stallmöte. Inge nytt.

Därefter red jag Mary. Gick ganska bra, måste bara komma på hur jag får henne att sakta ner utan att ta i tyglarna ^^'' Men det var kul att få trava och galoppera lite ^^ Längtar tills Xet blir bättre, så han får pulsa i djupsnö, han älskar ju vintern! Hästarna gillar vinter när det är mycket snö har jag kommit i underfund med ^^;

Kom hem, käka. Försökte mig på naturkunskapen. Gick inge bra. Lekte med photoshop tills jag lessna. Började prata med Josse om Johans fail och hårfrisyrer. Har hittat en jag vill ha ^^
FY


Jag vill göra hårtransplantation >_< Vill verkligen ha tjockare hår... Vill också kunna göra frisyrer ._. Dessutom verkar det funka.. Både Tony Irving och Magnus Carlsson har gjort det och båda har fått tjockare hår, SYNLIGT tjockare hår...  VILL!!!
Fast tänker börja med att försöka lära mig äta blodpudding... och saker som innehåller mycket järn och protein... Vad nu det är...

Ha de!

Kommentarer
Postat av: josse

FAIL!!hahaxD

2008-12-15 @ 16:13:46
URL: http://jorfen.blogg.se/
Postat av: julie

Har du gjort läxförhöret på naturen? Hahah, ja, det är bara att börja äta blodpudding^^ Det är jättegott_

2008-12-15 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0