Enrapt in thought

Ja, idag, eller rättare sagt igår, var jag i stallet som vanligt. Red ut på Mary. Hon bockade två gånger, flög inte av. Xet verkar ha blivit lite envisare, han var tjurig och ville inte lämna sitt hönät för att gå ut till hagen. ^^,

Annars har jag bara suttit vid datorn nästan hela resten av dagen. Har ingen lust att riktigt IRL träffa folk just nu. Har suttit och pratat med Cher om länder och allt möjligt. Hon hade aldrig sett snö, så jag sa åt henne att hon borde komma hit nån gång. Undrar hur många gånger jag sagt det till folk jag pratar med på internet?
*Främjande av turister till Sverige, YES.*
Sedan pratade jag lite med Puu. Blev överlycklig, men fattade inte först när hon sa "Our christmas wish might come true". Sedan kom jag på att jag hade min ikon med texten; "Dear Santa, I've been nice this year. All I want for christmas is Trax to come back."
Det har kommit nyheter om att Trax ska släppa ett minialbum 23 Januari, så nu blir det till att räkna dagar än en gång. Om detta är ett rykte har Maja och jag kommit överrens om att slakta LSM. Yup.

Läste även över 100 sidor i Stephenie Meyers andra bok i Twilight Sagan, "New Moon". Kunde inte sluta och när jag till slut fick stopp på mig själv, fick jag för mig att det var jag som råkat ut för det i boken ^^''' Jag känner att min Twilight-Obsession-Disease har blivit värre...

Sedan när jag läste mitt horoskop blev jag lite fundersam....; "Denna tid främjer väldigt djupt tänkande, ibland inklusive tankar om din egen och dina käras dödlighet. Reflektioner uppå dessa betydelser från "time to time" i måttlighet kan hjälpa dig att hålla ditt liv i perspektiv, men försvinn inte för långt in i dina tankar om döden, för det här kan dra iväg dig från nuet."

Läskigt... Stämmer rätt... Bra... *_*
Scary.

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0